شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم
به گزارش وبلاگ فروش ساعت، معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مردمی بودن را دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش گروه مالی وبلاگ فروش ساعت، مهدی مسکنی، امروز درحاشیه بازدید ازتعاونی مصرف کارکنان این وزارتخانه اظهار داشت: تنها راستا افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است.
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی ها گفت: افزایش کمی و کیفی تعاونی ها به شکل جدی از سوی وزارت مردم دنبال می گردد.
وی توضیح داد: هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است.
مسکنی تاکید نمود: برگزاری مجامع تعاونی ها به صورت الکترونیکی انجام گردد.
معاون امور تعاون ادامه داد: اصلاح ساختاروجلوگیری از گلوگاه های فساد خیز در تعاونی ها به دو شکل نظارت بیرونی (بخش دولتی تعاون) و نظارت درونی (به وسیله اعضای مجمع عمومی در مجامع سالانه تعاونی ها) انجام می گردد.
وی اضافه نمود: وزارت مردم به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه های خود شروع می نماید.
لازم به ذکر است تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان های شماره یک و دو فعالیت می نماید.
در این بازدید بهرام درستکار، مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از عملکرد این تعاونی از سال های 90 تا 99 ارائه کرد.
تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای 3 هزار و 195 نفر عضو است.
در حال حاضر 3 هزار و 300 شرکت تعاونی مصرف با بیش از 5 هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت رسانی به شهروندان است.
منبع: خبرگزاری دانشجو