شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم

به گزارش وبلاگ فروش ساعت، معاون امورتعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شفافیت و مردمی بودن را دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم دانست.

شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم

به گزارش گروه مالی وبلاگ فروش ساعت، مهدی مسکنی، امروز درحاشیه بازدید ازتعاونی مصرف کارکنان این وزارتخانه اظهار داشت: تنها راستا افزایش اعتماد عمومی به تعاونی ها، شفافیت است.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ضرورت مردمی بودن تعاونی ها گفت: افزایش کمی و کیفی تعاونی ها به شکل جدی از سوی وزارت مردم دنبال می گردد.

وی توضیح داد: هدف نهایی ما افزایش سهم بخش تعاون از کل کیک اقتصاد کشور است.

مسکنی تاکید نمود: برگزاری مجامع تعاونی ها به صورت الکترونیکی انجام گردد.

معاون امور تعاون ادامه داد: اصلاح ساختاروجلوگیری از گلوگاه های فساد خیز در تعاونی ها به دو شکل نظارت بیرونی (بخش دولتی تعاون) و نظارت درونی (به وسیله اعضای مجمع عمومی در مجامع سالانه تعاونی ها) انجام می گردد.

وی اضافه نمود: وزارت مردم به عنوان متولی نظارت بخش دولتی تعاون، شفافیت و جلوگیری از فساد را از زیر مجموعه های خود شروع می نماید.

لازم به ذکر است تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان های شماره یک و دو فعالیت می نماید.

در این بازدید بهرام درستکار، مدیرعامل تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از عملکرد این تعاونی از سال های 90 تا 99 ارائه کرد.

تعاونی مصرف کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای 3 هزار و 195 نفر عضو است.

در حال حاضر 3 هزار و 300 شرکت تعاونی مصرف با بیش از 5 هزار فروشگاه در سطح کشور در گرایش های کارگری، کارمندی و محلی در حال خدمت رسانی به شهروندان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفافیت و مردمی بودن دو راهبرد اساسی معاونت تعاون در دولت سیزدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید